Nastavení facebook pixelu v business manageru

17.06.2020

Facebook pixel je kus kódu vytvořený facebookem, který si umístíte na váš web. Jeho hlavním účel je získat data o uživatelích, kteří přišli na váš web (je jednoho z jakého zdroje) a ty pak využít v reklamních kampaních. Můžete pak například oslovit uživatele, který přišel z reklamy z jiného zdroje (např. google ads) a díky pixelu na něj dokážete snadno zacílit v remarketingu na facebooku. Díky pixelu uvidíte vámi definované konverze a budete moci vytvářet okruhy uživatelů.

Nejdříve musíte mít vytvořeného business managera, ve které jste správcem.

Vytvoření facebook pixelu

Jděte do business managera a přejděte do Nastavení firmy - Zdroje dat - Pixely a klikněte na Přidat. Do tabulky vyplňte název pixelu a dejte Pokračovat. V jednom účtu business managera si můžete vytvořit až 100 pixelů.

Vytvořeni facebook pixelu
Vytvořeni facebook pixelu

Facebook pixel máte tímto vytvořený a nyní ho bude potřeba vložit na váš web. Pokud máte svého webaře, tak využijete třetí možnost Poslat pokyny e-mailem vývojáři. Pokud máte web řešený pomocí některého z partnerů, jakoje například Wordpress, Wix, Shopify, použijete první variantu Přidat kód pomocí integrace partnera. Pokud máte web vytvořený například službou Webnode, přidáte kód ručně do hlavičky (head) vašeho webu. Pak dejte Pokračovat.

Proveďte kontrolu zda jste pixel nastavili správně.

Přejděte do Správce událostí - Testovací události, kde zadejte název svého webu a zkontrolujte jestli máte facebook pixel nastaven správně.