Děkuji svým klientům za poskytnuté reference

Jan Malysz

Ředitel / LOMAX & CO s.r.o.

„S paní Lenkou spolupracujeme úspěšně již řadu let. Před třemi lety jsme udělali zásadní krok - naši spolupráci jsme velmi zesílili. Paní Lenka se stala našim GURU poradcem ve všech směrech našeho mohutného marketingu a zároveň se nám kompletně stará o sociální sítě, ve kterých naprosto vyniká a dovedla nás do jiné dimenze. Podívejte se skvělé výsledky, které díky paní Lence naše společnost má."

Gabriela Prudilová

Marketing manažer / SCHUNK Intec s.r.o.

„Paní Tardonová je velmi pečlivá, spolehlivá a vždy se nám snaží vyjít maximálně vstříc. Spolupracujeme spolu již řadu let a vše vždy fungovalo bezchybně. Můžeme tedy vřele doporučit."

Mini case study klient: lomax.cz

aneb sociální sítě jsou vhodné nejen pro e-shopy

Pro srovnání čísel, jsem jako zdroj, použila výhradně google analytics. Správu sociálních sítí (tvorba obsahu a reklamních kampaních) jsem převzala na konci roku 2018 bez přístupu k původnímu účtu pro reklamu. Kampaně, které pro Lomax spravuji, nejsou jen výkonnostní, ale často brandové. Používám videa nebo např. fotky realizací s cílením na různé typy publik (hot, warm, cold). Používám sekvenční remarketing. Produkty Lomax patří spíše k dražším a budování brandu je součastí dlouhodobé strategie. 

Přesto reklama na sociálních sítích funguje. Reklamy na Facebooku a Instagramu přináší kolem 90% poptávek, organické příspěvky pak zbylých 10% poptávek.

Za rok 2019 jsem díky správě Facebooku a Instagramu (obsah i reklama) zvýšila počet odeslaných poptávek z webu lomax.cz o 115% při stejné investici jako v roce 2018.

Počet uskutečněných realizací z poptávek, které zákazníci z webu lomax.cz odeslali,  se pohyboval kolem 40%.

           Náklady na správu (obsah + reklama)               9,8 % (PNO)