Podobná publika na facebooku
V okruhu uživatelů, kde máte vytvořena vlastní publika (např. návštěvníci webu, kteří provedli určitou akci (nákup, stažení e-booku), navštívili konkrétní stránky na webu atd.) si můžete velmi snadno vytvořit podobná publika. Podobná publika představují způsob jak oslovit nové zákazníky, u kterých je pravděpodobné, že je bude vaše firma nebo produkty zajímat. Často fungují přesněji, než když cílíte např. na zájmy. Pokud totiž prodáváte kávu a dáte zájem "káva", tak budete cílit na velmi široké publikum, protože kdo nemá rád kávu, že?☕️
![Podobná publika na facebooku](https://ddbea45993.clvaw-cdnwnd.com/527bd4085834aa49239f3cb0a627059f/200000037-8932789329/smilies-1607163_1920.jpg?ph=ddbea45993)
Jak nastavit podobná publika ve Správci reklam
Nejprve musíte vytvořit v Okruhu uživatelů - Vlastní publikum. Proto, abyste mohli vytvořit vlastní publikum musíte mít nasazen Facebook Pixel. Pokud pixel nasazen nemáte, tak se podívejte jak na to v článku zde >>
V Okruhu uživatelů, pak vyberte publikum, ze kterého chcete udělat podobné publikum a klikněte vpravo na ... a dejte Vytvořit podobné.
![Vytvoření podobných publik](https://ddbea45993.clvaw-cdnwnd.com/527bd4085834aa49239f3cb0a627059f/200000038-ba3c7ba3c9/Sni%CC%81mek%20obrazovky%202020-06-26%20v%C2%A014.28.44.png?ph=ddbea45993)
Následně vyberte lokalitu a zvolte velikost okruhu uživatelů. Čím menší % vyberete, tím přesnější okruh facebook vytvoří. Pokud budete potřebovat cílení ještě můžete zúžit v sadě reklam.
![Vytvoření podobných publik](https://ddbea45993.clvaw-cdnwnd.com/527bd4085834aa49239f3cb0a627059f/200000039-f3686f3688/Sni%CC%81mek%20obrazovky%202020-06-26%20v%C2%A014.40.33.png?ph=ddbea45993)